úspěšná online prezentace

Koncept ITA: 3 zlaté pilíře úspěšné byznys prezentace

Přemýšleli jste někdy, co odlišuje úspěšné weby, facebookové skupiny nebo prodejní stránky od těch méně úspěšných? V čem je tajemství těch, kterým to v online světě skvěle funguje? Udělala jsem analýzu mnoha prezentací firem a podnikatelů. Pátrala jsem po spojnicích a průsečích. Každá prezentace je jiná, ale ve třech bodech...

otázky od copywritera

3 otázky, které by vám měl dát každý copywriter

Copywriting není jen o psaní, ale o přemýšlení, jak prodat. Proto platí - než začnete psát, musíte se ptát. Čím více se ptáte, tím je budoucí podoba textu jasnější a dostává přesnější obrysy. Jak začít? Třemi zásadními otázkami. Ještě než se vrhneme na otázky – proč o nich vlastně píšu?...

Jak napsat příběh

Jak napsat příběh? Podle Pixar a s konfliktem

Chcete čtenáře okouzlit svým byznys příběhem? Příběhy vídáte všude kolem vás, ale ten vlastní neumíte uchopit za začátek, prostředek ani konec? Ale jak tedy napsat příběh? Nechte se vést prověřenou strukturou. Co na těch příbězích lidé vlastně mají? Tři důvody, proč se pustit do příběhu Příběhy jsou oproti jinému textu...

článek Jak psát blog

Jak psát blog, který přitahuje lidi i vyhledávače

Píšete blog a chcete, aby fungoval jako magnet na návštěvníky? Už vás nebaví psát si články do virtuálního šuplíku? Jedinou cestou je relevantní obsah - zajímavý a užitečný pro vaši cílovou skupinu. Když takový obsah vyladíte po stránce SEO, může vám krásně přivádět organickou návštěvnost. Takže jak psát blog? zdroj:...

copywriting

3 tipy pro copywriting v časech dobrých i zlých + otázky pro revizi textů

Šílená doba, co říkáte? Zažíváme zásah shůry v podobě viru a vládních nařízení, která na nás padají bez předchozího upozornění, bez přípravy. Asi jako každý teď sleduji smršť informací, dopady na podnikatele i na sebe samu. Spásné řešení nemám, jen pár postřehů, které se můžou hodit nejen v copywritingu. Moje pravidlo...

copywriter

6 podivuhodných důvodů, proč si pořídit copywritera

Blog o copywritingu píšu už nějaký ten pátek, takže by bylo záhodno shrnout, k čemu je takový copywriter vlastně dobrý. Ale to bych nebyla já, abych na to nešla trochu oklikou. Takže tady máte 6 podivuhodných důvodů, proč si pořídit copywritera. zdroj: Pexels.com Copywriter není vy Copywriter má jednu zásadní výhodu....

Jediná věc, která rozhoduje o tom, zda prodáváte

Jste přesvědčeni o svém produktu a jeho kvalitě, máte kupu lajků na sociálních sítích, ale prodeje váznou? Možná jste zapomněli na něco zcela zásadního. Předpokládejme, že jsou všechny části marketingového mixu (4P – product, price, place, promotion) nastaveny správně. Produkt (výrobek nebo služba) je opravdu kvalitní, dobře dostupný, cena je...

copywriting

Co když děláte úžasné věci, ale nikdo o tom neví

Podnikatelům, kteří si píšou texty sami, předávám rady a know-how na konzultacích. Víte, co mě občas při těchto živých i virtuálních setkáních překvapí? Rozdíl mezi skutečností a texty na webu. Na řadu přichází detektivní práce Během povídání zjišťuji, jaké produkty podnikatelé nabízejí, co je na jejich práci jedinečné a jaké...

Podnikáte? Naučte se psát copywritersky

Píšete si texty pro web, blog nebo sociální sítě sami? Pak je nová skupinu na Facebooku – Naučte se psát copywritersky – stvořená přesně pro vás. Rychle se plní triky, tipy a návody, jak psát texty, které fungují. Napište text, postavte most Texty vytváří spojení mezi vámi a zákazníkem. Pokud...

copywriting Eva Váňová

Byznys, o kterém se píše copy jednoznačně nejhůř

Cement, travní semena nebo plíseň na nohou? Jsou témata, u kterých se ta správná slova, jež by otevřela srdce i peněženky zákazníků, hledají hůř. Ale který byznys je z pohledu copywritingu tím největším oříškem? Shodují se na tom mí klienti, ostatní copywriteři a vnímám to i u sebe – nejtěžší...

copywriter Eva Váňová

Kde končí mé texty?

V koši? Ale ne. Teď mám na mysli úplně jiné a mnohem zajímavější konce. Protože jsem copywriter, píšu prodejní a marketingové texty, prodej je tedy tím hlavním a podstatným cílem. Money, money, money. Zavedu vás někam, kde je prý trochu nuda, ale musíme tam všichni. Hurá směr statistiky! (Pokračování textu…)

copywriting

Krutá pravda ze světa copywritingu

Právě si nalévám sklenku vína, abych našla kuráž sdělit vám jednu zásadní pravdu. Krutou a nelítostnou pravdu, která otřese vašimi představami o tom, co je důležité. Její znalost vás možná zabolí, ale velmi vám prospěje. Jste připraveni? (Pokračování textu…)