Kovářova kobyla nesmí chodit bosa! Proto mám marketingovou strategii, která má pevné body a jasný cíl. A co je nejdůležitější? Funguje! Prozradím vám, kde hledám inspiraci a podělím se o jednu zásadu, která je naprosto, ale naprosto stěžejní. (Pokračování textu…)
Víte, že má práce copywritera mimo marketingovou bublinu dost špatné PR? Většina lidí vůbec neví, jak se název této záhadné profese vyslovuje, píšou chybně copywrighter a často vůbec netuší, co vlastně takový člověk celé dny dělá. Dovolte mi nyní malou korekturu veřejného mínění. Přece nedovolím, abyste si dál pletli pojem...
Nikdy nebudu mít o copywritingu načteno tolik, abych se nemohla pustit do další knížky. Tentokrát mě zaujala publikace Kreativní copywriting od copywriterky Anny Sálové. Zlákala mne obálka. Tyrkysová, to je moje barva. Ale také otázka – je možné napsat o tvorbě reklamních textů ještě něco nového? (Pokračování textu…)
Evo, jak napsat článek? Tuto otázku už jsem slyšela několikrát. Pro ty, kteří potřebují vytvořit fungující článek pro firemní blog nebo PR článek do oborového magazínu, mám stručný návod. Věřím, že vás vyvede z tápání a pochybností. Nejhorší je totiž snažit se dělat něco a nevědět, jak na to. (Pokračování textu…)
Věřili byste, že na nástěnce v mateřské školce můžete dostat lekci copywritingu? V naší školce určitě. Občas mám chuť nástěnku celou přepsat a přeskládat. Nacházím v ní chyby, které se objevují i v prodejních a marketingových textech. Které to jsou? (Pokračování textu…)
Taky už se vidíte na pláži u moře nebo alespoň u rybníka? Přibalte s sebou jednu z těchto knížek. Nezaberou vám místo v tašce, skvěle se čtou a hlavně - jsou plné inspirace nejen pro copywritery a marketéry. (Pokračování textu…)
Zdánlivý detail, který dokáže zkazit celkový dojem z textu a rozpoutat vášnivé diskuse mezi copywritery. Vy, vy nebo ty? Otázka, na kterou není jasná odpověď. Roli hraje vkus, zažitý zvyk, cílová skupina i typ textu. (Pokračování textu…)
K článkům a textům pro webové stránky posílám klientům i krátké texty s tajemným názvem meta tagy. Až později jsem zjistila, co někteří klienti s meta tagy dělají. K mému údivu vůbec nic. (Pokračování textu…)
Snažit se o psaní prodejního textu bez přípravy je jako vydat se na neznámou cestu bez mapy. Budete se motat kolem, ale cíl je v nedohlednu. Už David Ogilvy říkal – ještě než začnete psát, musíte hodně poslouchat a číst. Nasát informace k tématu. Pak už zbývá jediné. Udat textu jasný směr....
Už se vám někdy slova dostala tak hluboko, až vás přímo pohladila po duši? Nebo vás naštvala tak, že jste měli chuť někoho nakopnout? A už jste si někdy díky (nebo kvůli?) slovům něco koupili? Řekla bych, že určitě. (Pokračování textu…)
MailChimp je nejpoužívanějším nástrojem emailingu u nás i celosvětově. Oblíbenost si získal pro jednoduché používání a řadu šablon, díky kterým je vzhled výsledných e-mailů dokonalý. Pokud množství vašich e-mailových kontaktů v datebázi nepřesáhne hranici 2000, je vše zdarma. Co víc si přát. (Pokračování textu…)
Kdo nehledá to nejlepší. Nejlepší bydlení, nejlepší prací prášek, nejlepšího instalatéra a samozřejmě i nejlepšího copywritera. Kdo je nejlepší copywriter? Otázka za milión. (Pokračování textu…)