Při tvorbě internetového obsahu je text jen jednou stránkou mince. Tou druhou jsou obrázky, fotky, bannery nebo infografiky. Příspěvky na sociálních sítích nebo články na blozích se bez nich většinou neobejdou. Pro menší grafické práce si naštěstí vystačíme bez pomoci grafika. Máme totiž online grafické nástroje, které z nás grafiky...
Když jsem začala s psaním tohoto blogu, trápil mě neodbytný pocit, že mi něco chybí. První články nestály za moc, přepisovala jsem, mazala a nemohla se pohnout z místa. Naštěstí mi to došlo. Nechybí mi něco, ale někdo. Potřebuji personu! (Pokračování textu…)
Psaní pro online prostor je jiné. Nevystačíte si s básnickým střevem. Chcete-li svým textem čtenáře zaujmout a nepustit, doporučuji vám tyto tři knihy pro copywritery. Poradí vám, jak vytříbit vaše textařské schopnosti a posunout psaní na vyšší úroveň. (Pokračování textu…)
Firemní stránka s velkým počtem fanoušků je důkazem úspěšnosti produktů nebo značky. Získávání nových příznivců proto patří k jedné z oblíbených disciplin na Facebooku. Podělím se s vámi o mé nedávné zkušenosti a pokusím se vás přesvědčit, proč nekupovat fanoušky na Facebooku. (Pokračování textu…)
Co na těch blozích všichni mají? Je jejich psaní skutečně tolik přínosné? Blogování má určitě své výhody i nevýhody. Pokud vám psaní jde jako hluchému zpěv, věnujte čas a energii raději něčemu jinému. Jestli však máte chuť psát a témata sypete z rukávu, pak hurá do toho. (Pokračování textu…)