Přemýšlíte, proč návštěvníci vašeho webu až příliš často odcházejí bez vytvoření objednávky? Nevíte, jak psát blog? 
Zhodnotím vaše texty okem zákazníka i zkušeného copywritera, odhalím chyby a navrhnu vám, co upravit.

V ceně je moje příprava předem, ať se hned od první minuty můžeme vrhnout do práce.

Co psát na blog, aby to lidé četli…

…a chtěli s vámi spolupracovat. Za 90 minut vymyslíme témata článků na cca 3 měsíce, řekneme si, jak na lákavé nadpisy a povíme si, jak strukturovat čtivý článek.

2 500 Kč

Texty očima zákazníka

Za 90 minut probereme, co vás v textech na webu nebo jinde právě pálí, jak to změnit a přitáhnout ideální zákazníky. Podívám se na vaše texty okem zákazníka, dám vám zpětnou vazbu a tipy na vylepšení.

2 500 Kč

Lákavá prodejní stránka

Ověřená struktura o několika částech přizpůsobená vašemu produktu a cílové skupině. 90minutové společné pátrání po správném vystižení výchozí situace, přínosů, motivů k nákupu, obav a AHA momentů.

2 500 Kč

„Konzultace byla velmi cenná. Získala jsem nápady na spoustu článků a také způsob, jak o tématech přemýšlet. To mi pomůže do budoucna vymýšlet další. Super bylo i řešení formátování uvnitř článků. To jsem hned na několika převedla do praxe.  A v neposlední řadě jsme řešily i nadpisy a opět mi to dalo cestu, kterou o nich mohu přemýšlet. A spoustu nadpisů pro nejbližší články. Tuto službu určitě doporučuji, člověk se dokáže výrazně posunout za krátký čas.“

Martina Taubrová
www.bachovyesence.cz


„Konzultaci s Evou jsem měla před 2 týdny a bylo to naprosto super, věcné, konkrétní, udělaly jsme velký kus práce a já mám koncepci prodejky hotovou.“

Nina Baše


„Konzultace s Vámi byla pro mě velmi přínosná. Díky Vašemu pošťouchnutí jsem přišel na úplně nové prodejní argumenty, které jsem zatím nikde jinde nenašel, a přitom jsou podle mě pádné. Dotkli jsme se i UX, což mi vůbec nevadí. Web bude mít díky Vašemu přispění jasnější strukturu a nebude se tam pořád opakovat to samé dokola.“

Jakub Jirsák
www.prvnidojem.cz


„Měla jsem očekávání, ale toto setkání je předčilo úplně ve všem. Ani nevíš, jak skvěle mi tato konzultace nahuštěná informacemi, skvělým obsahem a podporou zapadá do skládačky toho, co se u mě a ve mně posledních pár dnů/týdnů děje! Klepou se mi ruce a nohy a jsem totálně nadšená.“ 

Jana Longauerova

Taky vás možná zajímá:

Napíšeme spolu nové texty?

Ne. Na konzultaci dostanete rady, které pak do svých textů zapracujete sami. Můžou vzniknout nápady na texty, ale nové texty chtějí mnohem více času. A klidu. Nové a vyladěné texty tvořím v rámci copywritingu.

Co stihneme za 90 minut?

To záleží na tématu a vašem očekávání. Někdy vymyslíme strategii „co a kam psát“, jindy se věnujeme podrobně prodejní stránce. Většinou zvládneme rozložení textů na webu + hlavní stránku. Nebo jednu prodejní stránku (části stránky, prodejní argumenty, motivy k nákupu atd.). Nebo strategii pro blog.

Jak to probíhá?

Domluvíme termín. Před konzultací vám pošlu dotazník, abych získala podklady a mohla se připravit. Spojíme se přes webovou aplikaci Google Meet, kde můžeme sdílet obrazovku.

Jak je to s placením?

Na prolomení ledů vystavuji fakturu předem.

Co společně probereme?

Neztrácejte čas metodou pokus omyl a objednejte si konzultaci.