Copyaudit

Home / Copyaudit

Obsahový audit, který prověří vaše texty a ukáže vám, jak psát lépe

Píšete si texty pro web, blog, e-maily i sociální sítě sami? Nechcete si najímat copywritera, ale máte silné tušení, že vaše texty potřebují vylepšit?

Projdu se vašimi komunikačními kanály a přísným okem zkušeného copywritera zhodnotím to, co padá z vaší klávesnice. Protože na textech sakra záleží. Jsou to právě texty, které mluví k návštěvníkům vašeho online prostoru. Buď popíšete přínosy svého produktu, jeho přidanou hodnotu, jedinečnost, vyvoláte pozitivní emoce, zájem a touhu získat a koupit a prodáte – anebo ne.

Vím, že tvorbě textů věnujete spoustu času. Tak ať to stojí za to.

Co získáte?

  • zhodnocení vašich textů na všech frontách – web, socky, e-mailing
  • popis chyb a vysvětlení, proč se jim vyhnout
  • konkrétní rady, jak psát jinak – lépe a efektivněji
  • know-how, po kterém jiní pátrají roky
  • To vše v pdf dokumentu, ke kterému se můžete kdykoli vracet

Nemusíte se bát kritiky. Nejsem přísná úča s rákoskou v ruce. Celý copyaudit je tady pro jedinou věc. Aby vaše texty dělaly to, co mají – fungovaly, plnily cíle, prodávaly.

Pro koho je copyaudit jako stvořený?

  • pro zaměstnance, kteří dostali na starost tvorbu obsahu
  • pro majitele e-shopů
  • pro podnikatele
  • pro bloggery
  • pro všechny, kteří vytvářejí textový obsah a chtějí to dělat lépe

Co budu potřebovat od vás? Vyplnit vstupní dotazník o vaší cílové skupině, podnikání a záměrech

Co se o copyauditu povídá?

„Jsem nadšená! Dostala jsem konkrétní tipy, jak udělat svůj web srozumitelný a jasný. Návrh na zlepšení se týká nejen celkového dojmu, jednotlivých stránek ale i propojení webu s Facebookem. Je detailní a nyní už vím, co mám změnit a doplnit. Je to skvělá služba pro ty, kteří si své stránky píšou sami stejně jako já. Spoustu věcí si člověk prostě neuvědomí nebo ho to vůbec nenapadne.“ Jitka Müllerová, regresní terapeutka

„Eva Vám pomůže definovat klíčová sdělení, dostanete jasné, konkrétní rady, jak pracovat s webem a upravit ho tak, aby fungoval lépe a víc prodával. Dostanete zhodnocení své komunikace, včetně tipů na zlepšení a úpravu. Získáte zpětnou vazbu člověka z venku bez “provozní slepoty”, zpětnou vazbu na své nápady a plány a tipy na vhodnou formu další propagace vč. placené. A to vše velice příjemnou a milou formou.“ Tamara Kuchařová

Jaká je cena?

3 900 Kč (Včetně závěrečné konzultace, bude-li třeba.)