Co na těch blozích všichni mají? Je jejich psaní skutečně tolik přínosné? Blogování má určitě své výhody i nevýhody. Pokud vám psaní jde jako hluchému zpěv, věnujte čas a energii raději něčemu jinému. Jestli však máte chuť psát a témata sypete z rukávu, pak hurá do toho.

Proč psát firemní blog
zdroj: pexels.com

Díky blogu můžete jedině získat. Pravidelnou publikací článků lze vybudovat dokonce silný osobní brand a stát se nejslavnějším ve svém oboru. Svou zkušenost popisuje Petra Větrovská ve videu na serveru MladýPodnikatel.cz.

Jaké jsou hlavní důvody pro psaní firemního blogu?

  1. Ukážete potenciálním zákazníkům a klientům, co děláte a co umíte.
  2. Navážete vztah se svou cílovou skupinou, získáte zpětnou vazbu.
  3. Vybudujete si status experta v oboru.
  4. Vytvoříte obsah, který se bude šířit po sociálních sítích (pokud bude stát za to).
  5. Můžete se vyjadřovat k aktuálnímu dění ve vašem oboru. Vybijete si potřebu stále někomu povídat o své práci, a to vaše okolí jistě ocení.
  6. Získáte nezanedbatelnou návštěvnost z vyhledávačů. Co článek, to další klíčová slova.
  7. Můžete předat část know-how, tipy, rady a návody, a získat si tak důvěru čtenářů.
  8. Stylem psaní odkryjete svou osobnost, nebudete jen jméno bez duše.
  9. Dáte návštěvníkům vašeho webu pádný důvod vracet se.
  10. Získáte více zákazníků, klientů, zakázek, poptávek, práce, peněz, slávy a takového toho životního štěstí :-).

Myslím, že tyto argumenty jsou dostatečně pádné k tomu, abych s blogem začala i já. Už jen kvůli bodu č. 5.

Tip: Jak psát blog, který přitahuje lidi i vyhledávače

Také máte chuť pustit se do toho, ale nejste si jistí svým psaním? Najděte si editora. Mám klienta, který mi posílá své texty. Já je upravím, dodám jim trochu šťávy, pozměním strukturu pro lepší čitelnost a voalá, článek pro blog je na světě.

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Napsat komentář